ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

پویش اشتغال همزمان با تحصیل برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

  • کد خبر: ۱۲۴۹۱۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
پویش اشتغال همزمان با تحصیل برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ایجاد اشتغال برای دانشجویان را از دغدغه‌های بزرگ این نهاد دانست که مولفه اصلی آن فراهم نمودن شرایط برای آموزش، پژوهش، فن‌آور وکاربردی بودن آن است.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن مرادی درگفتگویی، هدف از اجرای «طرح پویش» را آمادگی توأم با آموزش و مهارت و ایجاد ارتباط و پیوند نظام‌مند دانشگاه آزاد اسلامی با صنعت و جامعه دانشجویان عنوان کرد.
وی گفت: در این طرح امکان حضور جدی دانشجو هم‌زمان با تحصیل در صنایع، اصناف، بنگاه‌های تولیدی و نهاد‌های اجتماعی فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه مبنای طرح پویش تقویت اقتصاد دانش‌بنیان در کشور است و منجر به مهارت‌افزایی دانشجویان می‌شود، تصریح کرد: اجرای این طرح، تاثیر قابل توجه و انکارناپذیری در افزایش دانش‌اموختگان ماهر، مجرب و کارآفرین در کشور خواهد داشت.
مرادی عنوان کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند همزمان با تحصیل، وارد بازار کار شده و علاوه بر گذراندن واحد‌های کارآموزی یا کارورزی خود، به طور جدی مشغول به کار و مهارت آموزی شوند.
وی با اشاره به اینکه تعداد واحد‌های کارورزی|کارآموزی در نظر گرفته شده برای طرح پویش، با واحد‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان در رشته‌های مختلف تحصیلی، متفاوت است، خاطرنشان کرد: طرح پویش تنها محدود به رشته‌های فنی نیست و رشته‌های علوم انسانی، کشاورزی، علوم پایه و ... نیز شامل این طرح می‌شوند.
مرادی اعلام کرد: در این طرح، پس از ثبت نام و پذیرش با آزمون یا بدون آزمون دانشجویان در رشته‌های غیرپزشکی، دانشجو تقاضای کتبی خود را ارایه می‌دهد و پس از مصاحبه با دانشجو از سوی دانشگاه و صنایع (بنگاه‌های اقتصادی-اجتماعی)، دانشجو به آن نهاد معرفی و حامی دانشجو در نهاد مربوطه مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: دانشجو در قالب هشت واحد کارآموزی/کارورزی در نهاد مربوطه فعالیت می‌کند و بنگاه اقتصادی - اجتماعی با توجه به پرورش و مهارت‌افزایی دانشجو، او را در اولویت استخدام قرار می‌دهد و در قبال فعالیت او، نهاد مربوطه نیز کمک هزینه تحصیلی را به حساب دانشگاه واریز کرده تا به‌عنوان شهریه دانشجو در نظر گرفته شود.
وی افزود: در طرح پویش، گواهی‌نامه‌ای علاوه بر مدرک اصلی تحصیلی دانشجو صادر می‌شود که تاییدیه گذراندن کامل و موفق طرح پویش از سوی دانشجو است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->